فاروس logo

ثبت نام کنکور ارشد 1401 | ارشد ناپیوسته

ثبت نام کنکور ارشد 1401 | ارشد ناپیوسته

ثبت نام کنکور ارشد 1401 | ارشد ناپیوسته

ثبت نام کنکور ارشد 1401

ت نام کنکور ارشد 1401 چه زمانی است؟ در چه تاریخی باید برای آن اقدام کنیم؟ زمان برگزاری ارشد سال آینده کی می باشد؟ دوستان در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با تاریخ و زمان ثبت نام ارشد ناپیوسته سال بعد صحبت کنیم. حتما تا انتهای این صفحه همراه ما باشید و قسمت های مهم را یادداشت بفرمایید. برنامه شما برای کنکور ارشد چیست؟ آیا منابع درست برای آن تهیه کرده اید و برنامه مناسب دارید؟ چقدر درس می خوانید و میزان تلاش تان متناسب با نتیجه ای که می خواهید بگیرید هست؟ به طور کل هدفتان را مشخص کرده اید و می دانید که چرا می خواهید کنکور دهید؟ توجه کنید همیشه معلوم بودن هدف کمک بزرگی به محقق شدن آن می کند. اگر صرفا همینطور فقط بخواهید یک آزمون شرکت کنید بدون برنامه قطعا نتیجه ای نیز نخواهد داشت.

زمان ثبت نام کنکور ارشد 1401

در این قسمت قصد داریم تا در رابطه با زمان ثبت نام کنکور ارشد 1401 صحبت کنیم. آغاز این ثبت نام از فردا یعنی 16 آذر ماه می باشد که تا تاریخ 23 همین ماه نیز ادامه دارد. یعنی داوطلبین به مدت یک هفته زمان دارند تا ثبت نام خود را انجام دهند. برای این کار نیز باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و مراحل را ادامه دهید. برای این مدت احتمال تمدید نیز وجود دارد اما فعلا در زمان مقرر سعی کنید تا انجام دهید. در زمان ثبت نام دقت کنید تا اطلاعات را به درستی و کامل وارد کنید چرا که برخی از آن ها قابلیت ویرایش و ادیت را ندارند. هم چنین در رابطه با دانشگاه های آزاد و مراکز آموزشی غیر انتفاعی باید تصمیم خود را بگیرید تا در زمان ثبت نام آن ها را نیز انتخاب کنید.

چه زمانی ثبت نام کنکور ارشد 1401 را انجام دهیم؟

انی ثبت نام کنکور ارشد 1401 را انجام دهیم؟ در قسمت قبل تاریخ دقیق آن را به شما گفتیم. تاریخ تمدید آن هنوز اعلام نشده است. در صورت اعلام کردن این موضوع توسط سنجش، حتما فاروس طاها اخبار دقیق را اطلاع رسانی خواهید کرد. دوستان توجه کنید که داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه های سراسری را دارند و افرادی که برای دانشگاه های آزاد می خواهند آزمون دهند، هر دو گروه یک آزمون خواهند داشت و تفاوتی برای آن دو وجود ندارد. فقط در زمان ثبت نام باید هر دو را انتخاب کنید. منابع، آزمون و زمان برگزاری هر دو یکسان است. پس هدف تان هر کدام که می باشد سعی کنید که برنامه ریزی کنید و مطالب را با دقت پیش ببرید تا بتوانید نتایجی که می خواهید را بگیرید. کنکور چه در مقطع کارشناسی و چه ارشد بدون تلاش موفقیتی به وجود نمی آورد.

دفترچه کنکور ارشد ۱۴۰۱

برای دانلود دفترچه کنکور ارشد ۱۴۰۱ می توانید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. حتما دفترچه را با دقت بخوانید و از مطالب آن استفاده کنید. تمامی شرایط و تبصره های مهم هستند و ممکن است نکته ای داشته باشد تا بتواند در انتخاب شما تاثیری بگذارد. پس نسبت به مطالعه آن کوشا باشید. نکته مهمی که در رابط با کنکور ارشد باید بدانید این است که نسبت به کنکور سراسری ای که داشتید با توجه به رشته ای که هستید قطعا داوطلبان کمتر هستند. همین موضوع باعث شده تا فرد تصور کند که کار خیلی راحت است و تلاش زیادی نیز برای آن نمی کند. اما فراموش نکنید که این کنکور خیلی سخت است به این دلیل که مباحث آن تخصصی تر بوده و ظرفیت دانشگاه ها برای هر رشته آن نیز کمتر است. مورد دیگر این که تنوع منابع آن بالاست. پس تلاش خود را بیشتر کنید.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور به چه صورت انجام می شود؟ در مقطع ارشد نیز یک سری رشته وجود دارد که امکان ثبت نام بدون کنکور را دارند. برخی از آن ها به صورت استعداد های درخشان و در دانشگاه های دولتی هستند که شرایط مختص خود را دارند. به طور مثال شما باید در مقطع کارشناسی یکی از نفرات اول گروه خود باشید تا بتوانید از این مورد استفاده کنید. دانشگاه های آزاد هم به صورت بدون کنکور پذیرش دارند. در رابطه با دانشگاه های آزاد این امر بر اساس آیین نامه های هر دانشگاه و مجزا صورت می گیرد. حتما قوانین مربوط به هر کدام را خوب مطالعه کنید و در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام در آن ها اقدام فرمایید. در رابطه با انتخاب رشته، حتما با توجه به علاقمندی خود این کار را کنید.

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید توجه کنید که رشته مورد نظر شما بدون کنکور است و یا باید در آزمون نیز شرکت کنید. اگر بدون آزمون نمی باشد حتما در زمان ثبت نام کنکور ارشد باید آن را نیز انتخاب کنید. اما در رابطه هر دو دقت کنید تا برای انتخاب رشته درست ترین انتخاب را داشته باشید. چرا که در مقطع ارشد درس ها خیلی سخت تر هستند و اگر رشته و گرایش مناسبی را انتخاب نکنید قطعا به مشکل بر خواهید خورد و ممکن است گاها برای برخی انتخاب ها خیلی دیر شود. توصیه می کنیم تا در این مورد اگر می توانید با یک مشاور نیز کمک بخواهید و از راهنمایی های او بهره ببرید. تجربه یک فرد متخصص می تواند خیلی مفید باشد. برنامه تان را بچینید، خوب تحقیق کنید و از همین امروز برای آن گام بردارید و آینده تان را بسازید.

قبولی تضمینی کنکور پزشکی

در انتهای مقاله می خواهیم دوستان عزیز گروه آزمایشی تجربی را شگفت زده کنیم. حتما می پرسید که چطور؟ با طرح قبولی تضمینی کنکور پزشکی می توانید خیلی راحت به اهداف خود برسید. دیگر قبولی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی محال نیست. با گام های برنامه ریزی فاروس طاها می توانید در هر وضعیت تحصیلی به راحتی به اهداف خود جامه عمل می توانید بپوشانید. برای ثبت نام کافیست تا با شماره 09120981385 تماس بگیرید. یک زنگ می تواند فرشته نجات شما باشد. پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز خود را برای آینده درخشانی که از آن شماست آماده کنید. ما به شما کمک می کنیم تا درس ها درست بخوانید و مطالب را طوری یاد بگیرید که آن ها را فراموش نکنید. قول موفقیت را از موسسه ما بخواهید. پزشکی تقدیر شماست.

برچسب ها


کنکور