فاروس logo

انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش

انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش

انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش

انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش

  

درباره انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش چه می دانید؟ انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 توسط داوطلبان و یا مشاورین آن ها انجام شده است. سپس در موعد مقرر در فرم اینترنتی سازمان سنجش بارگذاری می شوند. البته انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش مخصوص کنکور سراسری بوده و برای ارشد انجام نمی شود. در ادامه این مقاله فاروس طاها به بررسی جامع این موضوع خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

  

انتخاب رشته مجازی ارشد

  

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد >>> یکی از مهم ترین مراحل پذیرش در کنکور ارشد می باشد. چرا که در صورت داشتن انتخاب رشته ای صحیح که بر اساس رتبه و تراز داوطلبان انجام شده باشد. می توان موفقیت داوطلبان در قبولی دانشگاه ها را تضمین کرد. به همین دلیل است که اکثر متقاضیان به دنبال افرادی مطمین و آگاه برای انتخاب رشته هستند.

  

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 1400 😎 >>> یکی از گزینه هایی است که اغلب داوطلبان ارشد به دنبال آن هستند. اما باید دانست که انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش مخصوص دانش آموزان کنکوری بوده که تازه قصد ورود به دانشگاه را دارند.

  

  

انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش 1400

  

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد. سازمان سنجش اقدام به انتشار اطلاعیه ای با عنوان راهنمای مطالعه دفترچه انتخاب رشته و تحلیل کارنامه ارشد می نماید. در این اطلاعیه زمان و جزئیات انتخاب رشته ارشد مشخص شده است. و مراحلی که داوطلب باید طی کند، تا حدودی شرح داده شده است. معمولا دفترچه انتخاب رشته ارشد نیز همزمان با این اطلاعیه منتشر شده است. و تمامی اطلاعات لازم از جمله نحوه انتخاب رشته، ظرفیت دانشگاه ها، لیست رشته های اصلی و شناور و ... در کنکور ارشد را در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

  

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته ارشد 1400 شده اند باید خود را برای اولویت بندی کد رشته ها آماده کرده است. و در مهلت معین در فرم انتخاب رشته سایت ارشد سنجش وارد نمایند. اکثر اوطلبان به دنبال انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد سازمان سنجش هستند. در صورتی که چنین فرآیندی برای کنکور کارشناسی ارشد وجود نداشته. و انتخاب رشته ارشد داوطلبان توسط خودشان و یا بهترین مشاوران انتخاب رشته انجام می شود.

  

  

ویژگی های بهترین مشاوره کنکور ارشد

  

مهم ترین ویژگی های یک جلسه موفق مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد در هر سه حالت تلفنی، حضوری و آنلاین به شرح زیر است:

  

  

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

  

انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ارشد >>> فقط برای افرادی ممکن خواهد بود که توانسته باشند رتبه لازم را در کنکور ارشد کسب کنند. و درنتیجه، مجاز به انتخاب رشته شده باشند. انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد  همانند سایر مراحل مربوط به کنکور کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. متقاضیان اغلب بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

  

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

  

  

دفترچه انتخاب رشته ارشد با چند اصلاحیه صادر شد. با توجه به آن علایق خود را اولویت بندی کرده و انتخاب رشته خود را انجام دهید. طبق ظرفیت دانشگاه ها بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. سازمان سنجش آموزش کشور به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی توصیه کرده ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) اقدام کنید. سپس با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج کنید. سپس به ترتیب علاقه مرتب کنید.

  

پس از آن در فرم پیش‌نویس درج نمایند. و پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از چهارشنبه مورخ ۱۰ شهریور تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۳ شهریور،  با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است. نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی (حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند. فاورس طاها بهترین مشاور برای انتخاب رشته شما باشد.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

طرح قبولی تضمینی کنکور دندانپزشکی فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و مقطع تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

  

سوالات متداول

  


✔️ نحوه انتخاب رشته ارشد مجازی سازمان سنجش چگونه است؟


انتخاب رشته مجازی سایت سنجش مخصوص کنکور سراسری است و برای داوطلبان ارشد ارائه نمی شود.


✔️ چگونه می توان کد رشته های کنکور کارشناسی ارشد را اولویت بندی کرد؟


از طریق تماس با کارشناسان مجرب فاروس طاها و استفاده از بهترین مشاوران انتخاب رشته کشور. می توانید به دریافت فرم انتخاب رشته ارشد خود بپردازید.


✔️ اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد چه زمانی خواهد بود؟


بر اساس سال های گذشته به جز سال قبل، باید گفت اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی اصولا نیمه دوم خرداد ماه انجام می گیرد.

  

 

برچسب ها