فاروس logo

اعتراض به سوالات ارشد 1400

اعتراض به سوالات ارشد 1400

اعتراض به سوالات ارشد 1400

اعتراض به سوالات ارشد 1400

 

 

درباره اعتراض به سوالات ارشد 1400 و نحوه اعتراض به کلید سوالات چه می دانید؟ به منظور آشنایی بیش تر داوطلبان این موضوع در ادامه بیان شده است. داوطلبان بعد از دریافت کلید اولیه سوالات در صورت هرگونه اعتراض می توانند به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه کنید. درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. درخواست های ارسال شده بعد از پردازش اوليه به کارشناس مربوطه ارجاع داده می شود

 

اعتراض به کلید سوالات کنکور کارشناسی ارشد

 

پس از انتشار کلید اولیه سوالات کارشناسی ارشد، کلیه داوطلبان برای ثبت درخواست اعتراض به کلید سوالات کنکور کارشناسی ارشد می توانند به سایت سنجش قسمت " سیستم پاسخگویی" مراجعه کنند. و پس از ثبت نام در سامانه و درج اطلاعات خواسته شده، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند. کلیه داوطلبانی که نسبت به کلید اولیه سوالات دارند، لازم است در زمان تعیین شده اعتراض خود را ثبت نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند، از مراجعه حضوری به سازمان سنجش برای ثبت درخواست اعتراض خودداری نمایید.

 

زمان اعتراض به کلید سوالات ارشد 1400

 

زمان اعتراض به کلید سوالات ارشد 1400 از طریق سایت سنجش اعلام می شود. براساس اطلاعیه منتشر شده داوطلبان از تاریخ 17 تا 22 مرداد ماه 1400 فرصت دارند، با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، اعتراض خود را ثبت نمایند. پس از اتمام مهلت اعتراض، امکان ثبت درخواست وجود ندارد. لذا در زمان اعلام شده ، (17 الی 22 مرداد) با مراجعه به سایت sanjesh.org و درج اطلاعات خواسته شده اعتراض خود را ثبت نمایید.

 

نحوه اعتراض به کلید سوالات ارشد

 

نحوه اعتراض به کلید سوالات به منظور آشنایی بیش تر داوطلبان، به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است. داوطلبان پس از مراجعه به سایت سنجش در زمان اعلام شده، لازم است مراحل زیر را انجام دهند.

 

قبل از ثبت درخواست اعتراض به کلید اولیه سوالات کنکور ارشد به موارد زیر توجه داشته باشید:

 

 

اعتراض به کلید سوالات کنکور ارشد

 

راهنمای کامل چگونه اعلام اعتراض در این مقاله ثبت شده است. در این مقاله بیان شده است. به منظور ثبت درخواست اعتراض به کلید سوالات ارشد 1400،  اطلاعات خواسته شده را به دقت در سامانه درج کنید. (پس از عضويت امکان تغيير مشخصات فردی وجود ندارد.) این درخواست تنها یکبار به ازای هر سوال برای شما فعال و قابل ارسال می باشد. لطفا در ارسال اطلاعات دقت فرمایید و در نظر داشته باشيد كه پس از ارسال امكان اصلاح درخواست يا حذف درخواست وجود ندارد.

 

نتایج اعتراض به سوالات کنکور ارشد

 

نتایج 48 تا 72 ساعت پس از ثبت درخواست، از طریق سایت سنجش قابل مشاهده می باشد. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. و امکان مشاهده آخرین وضعیت درخواست از طریق پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org می باشد.

 

آدرس سایت http://rahgiri.sanjesh.org

 

در صورت عدم قبولی در آزمون ارشد چه کنیم؟

 

اگر در آزمون ارشد قبول نشدید، می توانید با تلاش و پشتکار یبشتر خود را برای سال آینده آماده کنید. اطلاع از اینکه آیا کنکور سراسری سال آینده نیز با تعویق مواجه است بستگی به ویروس کرونا و شرایط کشور دارد. اما با توجه به واکسیناسیون عمومی انتظار می رود کنکور ارد سال آینده با تعوبق مواجه نباشد. بنابراین تمام تمرکز خود را معطوف به درس خواندن برای سال آینده کنید تا بهترین نتایج راکسب کنید.

 

☎️ جهت ارتباط با مشاوران فاروس طاها با این شماره تماس بگیرید. تلفن : 09120981385 ☎️

 

قبولی تضمینی کنکور پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی فاروس طاها

 

قبولی تضمینی کنکور پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی با فاروس طاها 💯. این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. 👩‍⚕️ با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین، می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فارروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید. برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافی است. مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

 

سوالات متداول

 

✔️ سامانه اعتراض به کلید سوالات کنکور کارشناسی ارشد چیست؟

سامانه اعتراض به کلید سوالات کنکور کارشناسی ارشد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.

✔️ اطلاعات لازم برای ورود به سامانه اعتراض به کلید سوالات ارشد چیست؟ 

ورود به سامانه از طریق درج کد ملی، رمز عبور و ایمیل امکان پذیر است.

✔️ برای مشاهده نتایج اعتراض به کلید سوالات ارشد به چه سایتی مراجعه کنیم؟

زمان و نحوه مشاهده نتایج اعتراض به کلید سوالات کارشناسی ارشد در این مقاله بیان شده است. جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها