فاروس logo

ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی

ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی

ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی

ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی

ارزان ترین کشور پزشکی کدام است؟ دانشجویان مستعد به هر نحوی برای قبولی در پزشکی و رشته های زیر مجموعه تجربی تلاش می کنند که در یک کشور پیشرفته تر به تحصیل پزشکی بپردازند . موضوع مهمی که در راستای دستیابی به این هدف بسیار مورد بحث و جستجو قرار می گیرد.

بحث هزینه تحصیل پزشکی در خارج از کشور می باشد. از آنجایی که رشته پزشکی از پرهزینه ترین رشته های دانشگاهی به شمار می رود. بنابراین منطقی به نظر می رسد متقاضیان به دنبال ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج باشند. از این رو، ما تصمیم گرفتیم در این مقاله فاروس طاها به بررسی این موضوع مهم بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

تحصیل در رشته پزشکی

تحصیل در رشتۀ پزشکی همواره مورد توجه بسیاری از فارغ‌ التحصیلان رشتۀ علوم تجربی است. برای تحصیل در این رشته در داخل ایران، متقاضیان باید با پشت سر گذاشتن کنکور سراسری و رقابت سخت با تعداد زیادی از شرکت‌ کنندگان، شانس شان را برای ورود به رشتۀ مورد علاقۀ خود امتحان کنند.

یکی از گزینه ‌های پیش رو برای رهایی از سد کنکور، تحصیل رشته پزشکی در خارج از ایران است. همه ‌ساله تعداد بسیاری از متقاضیان تحصیل در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی. به دلیل کیفیت آموزشی بالاتر، ورودی راحت ‌تر و حتی هزینه های کمتر، اقدام به تحصیل در دانشگاه‌ های خارج از کشور می‌ کنند.

در این مقاله اطلاعات لازم برای انتخاب دانشگاه‌ مناسب برای تحصیل در رشته پزشکی و همچنین اطلاعات مفید در رابطه با ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی ارائه می ‌شود. تا شما بتوانید با شناخت کافی مسیر مناسب را انتخاب کنید.

فاکتورهای انتخاب کشور مورد نظر برای تحصیل پزشکی

از مهم ترین مواردی که باید برای انتخاب کشور هدف درنظر داشته باشید عبارت اند از:

بورسیه تحصیلی برای رشته پزشکی

برخی از کشورهای جهان با اعطای بورسیه های تحصیلی، کمک هزینه های دانشجویی و امکان أخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی. امکان تحصیل با هزینۀ کمتر را برای دانشجویان پزشکی فراهم کرده اند. درنظر داشته باشید که أخذ بورسیۀ تحصیلی به معنی عدم پرداخت شهریه نیست.

بلکه متقاضیان با برخورداری از بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های دانشجویی دانشگاه می توانند بخش بسیار زیادی از هزینه های تحصیل پزشکی در این کشورها را تأمین کنند.

به عنوان مثال فردی که بورسیه تحصیلی می گیرد، نیاز به پرداخت شهریه، هزینۀ خوابگاه و بیمۀ دانشجویی ندارد. علاوه بر این امتیازات، حقوقی نیز بصورت ماهیانه به او اعطا خواهد شد.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

شرایط و مدارک لازم جهت دریافت بورسیه پزشکی در دانشگاه های خارج

مدارکی که برای دریافت بورسیه تحصیلی پزشکی لازم دارید عبارت اند از:

کشور روسیه از مقاصد ارزان تحصیل پزشکی

این ممکن است برای شما تعجب آور باشد، اما آیا می دانید برای تحصیل پزشکی در کشور روسیه ارزان ترین است؟ روسیه نه تنها مقرون به صرفه است. بلکه آموزش با کیفیتی قابل مقایسه با تحصیل در اروپا را ارائه می دهد. دولت روسیه همچنین، ۱۵۰۰۰ فرصت بورسیه برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در آنجا را دارند، اختصاص داده است.

تحصیل رشته پزشکی در روسیه می تواند از ۲۰۰۰ دلار در سال به ۶۰۰۰ دلار در سال برسد. ارزان ترین دانشگاه های روسیه برای تحصیل پزشکی شامل: دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک، دانشگاه پزشکی دولتی استاوروپول، آکادمی پزشکی دولتی ولگاگراد و آکادمی پزشکی دولتی اشتراخان می باشد.

تحصیل پزشکی در کشور چین: بدون آزمون و ارزان

نام چین هم در فهرست ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج قرار دارد. همان طور که می دانیم چین دارای یکی از سریع ترین رشد اقتصادی در جهان است. موسسات آموزشی چین علاوه بر توانایی های اقتصادی خود در حال کسب رتبه و صعود به رتبه بندی های جهانی هستند.

شهریه تحصیل پزشکی در چین می تواند به ۲۶۰۰ دلار در سال می رسد. برخی از دانشگاه های پزشکی در چین وجود دارد که مدرک پزشکی را با شهریه کم ارائه می دهند.

این دانشگاه ها شامل: دانشگاه پزشکی لوژو، کالج پزشکی سیچوان شمالی، دانشگاه پزشکی آنهویی، دانشگاه یانگژو، دانشگاه پزشکی نینگشیا می باشند. جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه می توانید از طریق شماره زیر با ما تماس بگیرید.

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

طرح قبولی تضمینی کنکور پزشکی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

موفقیت تضمینی در کنکور پزشکی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، قبولی در دندان پزشکی و داروسازی شکل گرفته است.

موسسه فاروس طاها با برگزاری آزمون آنلاین کنکور به شما کمک خواهند کرد تا در روز کنکور با اطمیان کامل در این امتحان بزرگ شرکت کنید.

با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی را در رابطه با ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی کسب کرده باشید.

برچسب ها