فاروس logo

صفر تا صد ادبیات کنکور | پکیج آموزشی ادبیات کنکور | جزوه کنکوری ادبیات

صفر تا صد ادبیات کنکور | پکیج آموزشی ادبیات کنکور | جزوه کنکوری ادبیات

صفر تا صد ادبیات کنکور | پکیج آموزشی ادبیات کنکور | جزوه کنکوری ادبیات

صفر تا صد ادبیات کنکور | پکیج آموزشی ادبیات کنکور | جزوه کنکوری ادبیات

 

بهترین روش مطالعه ادبیات کنکور کدام است؟🤩✌ همراه ما باشید. ما در این مقاله فاروس طاها به بررسی صفر تا صد ادبیات کنکور می پردازیم. هر درسی در کنکور سراسری دارای روش خاصی برای مطالعه است. داوطلبان باید با توجه به هر درس، برنامه متفاوتی برای مطالعه داشته باشند. دروس عمومی از اهمیت زیادی برای داوطلبان برخوردار هستند. چرا که این دروس مثل یک شتاب دهنده برای رتبه نهایی داوطلبان عمل می‌کنند. یکی از مهم‌ ترین دروس عمومی برای داوطلبان تمامی گروه‌ های تحصیلی درس ادبیات فارسی است. این درس در کنکور سراسری دارای ضریب 4 است. داوطلبان باید به این درس به عنوان اولین درس دفترچه عمومی پاسخ دهند. بنابراین، روش مطالعه ادبیات فارسی برای کنکور بسیار اهمیت دارد.

  

سوالات ادبیات کنکور سراسری

  

همان گونه که می‌دانید داوطلبان باید به 25 سوال درس ادبیات فارسی در کنکور سراسری پاسخ دهند. 👩‍🎓 این درس به عنوان اولین درس در دفترچه عمومی یا همان دفترچه شماره 1 قرار دارد. بنابراین داوطلبان برای اینکه بتوانند به سایر درس ‌ها با تمرکز بیش تری پاسخ دهند باید به سوالات ادبیات به بهترین شکل پاسخگو باشند.

 

همچنین، مدت زمان پاسخگویی به سوالات ادبیات فارسی 18 دقیقه است. این بدین معنی است که داوطلبان در کنکور سراسری تنها 42 ثانیه برای هر سوال ادبیات فارسی وقت دارند. داوطلبان نظام قدیم و داوطلبان نظام جدید باید در کنکور سراسری 1401 به سوالات ادبیات فارسی بر اساس منابع نظام جدید پاسخ دهند. بنابراین داوطلبان باید دروس ادبیات فارسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را به خوبی مطالعه کنند. به علاوه، این نکته را فراموش نکنید که تمام داوطلبان چه نظام قدیم چه نظام جدید تنها یک سری سوال دریافت خواهند کرد.

  

تکنیک تست زنی ادبیات کنکور

  

در این قسمت می خواهیم تکنیک تست زنی ادبیات کنکور را به شما آموزش دهیم. همان طور که گفته شد. در دفترچه سوالات عمومی کنکور 25 سوال به درس ادبیات اختصاص داده شده است. این سوالات 18 دقیقه زمان برای پاسخگویی دارند. درس ادبیات را می توان با برنامه ریزی درصد بالایی از آن گرفت که این موضوع تاثیر مستقیمی روی رتبه شما دارد. حل مکرر تست های درس ادبیات را حتما در برنامه خود قرار دهید. لغات آن را روی یک برگه کوچک به صورت درس به درس بنویسید و در زمان های اضافه خود آن ها را حل کنید.

  

 

  

روش مطالعه ادبیات نظام جدید

  

روش مطالعه ادبیات نظام جدید به چه صورت است؟ ببینید عزیزان هر تست ادبیات در کنکور چیزی حدودی 43 ثانیه زمان دارد. بنابراین باید اینقدر در آن به تسلط رسیده باشید که در این مدت زمان بتوانید به سوالات پاسخ دهید. باید به تمامی مطالب کتاب درسی توجه کنید و از هیچ چیزی نگذرید. تمامی درآمد ها و بیاموزیم ها و اعلام ها و… را بخوانید و نکات مهم را یادداشت کنید. تست های کنکور سراسری را حل کنید تا سبک سوالات این درس دست تان آید. در هفته باید سه تایم یک ساعت و نیمه برای مطالعه ادبیات داشته باشید و از آن غافل نشوید. این مدت زمان شامل حل تست نیز باید شود.

  

👌بخش های مختلف سوالات ادبیات کنکور👌

  

  

بهترین روش حل تست های قرابت معنایی

  

بهترین روش حل تست های قرابت معنایی کدام است؟ بهترین و مهم ترین روش این است که شما آنقدر قبل از کنکور خود شعر های مختلف دیده باشید که چشم شما به این سبک سوالات آشنا باشد. این بخش از سوالات ادبیات به هیچ عنوان حفظی نمی باشد و فقط با درک عمیق مفاهیم می توان به آن ها پاسخ داد. سعی کنید شعر ها را با حوصله و آرام بخوانید. مطالعه سریع آن باعث می شود تا شما مفهوم اصلی آن را متوجه نشوید. با یادگیری تکنیک تست زنی ادبیات کنکور می توانید تاثیر چشم گیری روی کنکور خود بگذارید.

  

بهترین جزوه ادبیات کنکور

  

برای دریافت بهترین جزوه ادبیات کنکور با فاروس طاها همراه باشید. در این جزوات تکنیک تست زنی سوالات کنکور با بیانی ساده و روان گفته شده است. در درس ادبیات دقت کنید که فقط لغات ستاره دار مورد نظر طراح آزمون نمی باشد. تمامی لغات کتاب درسی را حتی اگر معنی آن در انتهای کتاب نیامده باشد باید بلد باشید. ما معنی تمامی این کلمات را داخل جزوه برای شما قرار داده ایم تا بهترین نتیجه را بگیرید. پس همین حالا با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین جزوه ادبیات کنکور را تهیه کنید. صفر تا صد ادبیات کنکور را می توانید به راحتی بیاموزید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

آیا قبولی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی 1401 از الان امکان پذیر است؟ 💪💯

  

تجربه ما ثابت کرده از همین الان نیز می توانید در رشته های علوم پزشکی کنکور 1401 به موفقیت برسید. تنها کافیست انتخاب کنید که درس بخوانید. گام های برنامه ریزی موسسه فاروس طاها ‏که مشاورین ما پس از سال ها تجربه آن را کامل کرده اند. تمامی برنامه ها دانش آموز را به آمادگی کامل برای کنکور سراسری رسانده و گام ها و ساعات مطالعاتی در هر ‏مرحله با جزئیات برنامه ریزی شده و شامل موارد زیر می شود:

  

  

هر یک از این طرح ها به همراه امکانات زیر خواهد بود:

  

  

برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافیست. مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

  

  

سوالات متداول

  


 ✅ چرا در قسمت قرابت معنایی اینقدر اشتباه دارم و نمی توانم به تسلط برسم؟


برای قسمت قرابت معنایی باید حتما به اندازا کافی تست حل کرده باشید. همچنین، پاسخ های اشتباه خود را مورد بررسی قرار دهید و دوباره آن ها حل کنید. توصیه ما این است که هر شب از 5 تا 10 تست قرابت معنایی بزنید.


✅ آسان‌ ترین بخش ادبیات فارسی در کنکور سراسری کدام قسمت است؟


می توان گفت قسمت تاریخ ادبیات آسان‌ ترین بخش در بودجه بندی کنکور درس ادبیات است.

  

برچسب ها