فاروس logo

کتاب تست کنکور تجربی 1401

کتاب تست کنکور تجربی 1401

کتاب تست کنکور تجربی 1401

کتاب تست کنکور تجربی 1401

 

در این مقاله قصد داریم تا کتاب تست کنکور تجربی 1401 به شما معرفی کنیم. دوستان ما همیشه به بچه های کنکوری می گوییم که اولویت شان کتاب درسی باشد و مطالعه ی خود را با آن ها شروع کنند. تمامی رتبه های برتر کنکور سراسری نیز در مصاحبه های خود به این نکته اشاره کرده اند که مهم ترین عامل موفقیت آن ها تسلط بر کتاب های درسی است. اما پر واضح است که برای حل سوالات کنکور صرفا مطالعه ی کتاب درسی کافی نمی باشد و حتما به یک مکمل نیاز پیدا خواهید کرد. به این دلیل که نکات مهم برای تست های در کتب درسی ذکر نشده و فقط به بیان مطالب مهم و کلی می پردازد. از این رو شما باید برای هر درس خود جزوه و کتاب هم داشته باشید تا مطالب را عمیق تر بیاموزید و درصد های بیشتری از آن را پاسخ دهید.

 

بهترین کتاب های کنکور تجربی

 

بهترین کتاب های کنکور تجربی کدام اند؟ یک نکته را در همین ابتدا به شما بگوییم. بچه ها کنکور تجربی سخت نیست😑. پس از همین ابتدا به خود استرس وارد کنید. در مورد کنکور این گروه آزمایشی فقط جمعیت بالای آن کار را دشوار کرده است که قطعا با تلاش و کوشش هر سختی برای شما شیرین و راحت خواهد شد. هر چقدر انرژی مثبت بیشتری داشته باشید در نتیجه رتبه ی بهتری هم کسب خواهید کرد. مورد دیگر هم انتخاب درست منابع است. به این منظور که این کار هر چه بهتر و اصولی تر صورت گیرد بهتر است که با یک مشاور صحبت کنید. اگر مشاور کنکور شما از مشاورین فاروس طاها باشند، با راهنمایی های آن ها قطعا بهترین انتخاب را برای کتاب تست کنکور تجربی 1401 خواهید داشت. دلیل اصرار ما انتخاب درست کتاب تست این است که وقت شما هدر نرود.

 

 

کتاب تست کنکور تجربی خیلی سبز

 

نظر شما در رابطه با کتاب تست کنکور تجربی خیلی سبز چیست؟ آیا تا به حال از آن استفاده کرده اید؟ دوستان این کتاب دارای تست های تالیفی و کنکوری بسیار زیاد و متنوعی می باشد. اگر به دنبال یک کتاب زیست کنکور در سطح متوسط هستید، جامع خیلی سبز خیلی مفید است. ضمن این که درسنامه های آن نیز می تواند کمک بزرگی به شما برای یادگیری بیشتر بکند. اگر هم برای درس زیست کتاب قوی تری می خواهید، پیشنهاد ما به شما کتاب آی کیو گاج می باشد. با مطالعه ی آن می توانید از پس سوالات خیلی سخت و ترکیبی این درس هم بربیائید. اما بهتر است که سطح خود را برای هر درس بدانید، سپس کتاب انتخاب کنید. چون که کتاب های خیلی سخت و یا خیلی آسان برای شما خسته کننده خواهد بود و پس از مدتی مطالعه ی آن ها را کنار خواهید گذاشت.

 

 

بهترین منابع کنکور تجربی 1402

 

با توجه به اخباری که در رابطه با نحوه برگزاری کنکور از سال 1402 به بعد گفته شد، داوطلبان از بابت آن نگران شدند و می خواهند هر چه سریع تر خود را برای آن آماده کنند. از این رو به دنبال بهترین منابع کنکور تجربی 1402 هستند. از آن جا که برای کنکور سال مذکور درس های عمومی مورد پرسش قرار نمی گیرد پس شما باید با تمرکز بیشتری درس های اختصاصی را مطالعه فرمایید. برای درس زیست در قسمت قبل منابعی برای مطالعه ی شما معرفی شد. برای ریاضیات تجربی هم کتاب جامع خیلی سبز مفید است. برای فیزیک تجربی میکروطلایی گاج را تهیه کنید، مطالب آموزنده ای دارد. اگر رشته ی شما در زیرگروهی می باشد که زمین شناسی ضریب صفر ندارد، برای این درس هم میکروطلایی گاج خوب است. شیمی هم قطعا مبتکران گزینه ی بسیار مناسبی است. با تهیه این منابع نتیجه خوبی خواهید گرفت.

 

 

کتاب تست کنکور تجربی

 

در این مقاله سعی کردیم مجموعه ای از کتاب تست کنکور تجربی را به شما معرفی کنیم. به عنوان یک نکته بدانید که منابع خود را از همان ابتدا که می خواهید مطالعه کنکوری خود را به صورت درست انتخاب کنید. چون در غیر این صورت پس از مدتی راضی نخواهید بود و مجبور به تغییر آن خواهید شد. مسلما این انقاق باعث اتلاف وقت شما خواهد شد. مورد دیگری که باید بدانید این است که سعی کنید چند منبعی نباشید. در مورد کتاب📚 و نه در مورد جزوه📖. شما فرصت ندارید که به طور مثال برای درس زیست 3 کتاب را بخوانید. پس منطقی باشید و هیجانی انتخاب کنید. یک کتاب خوب بگیرید ولی همان را با دقت و درس بخوانید. برنامه تان را طوری بچینید که فرصتی هم برای مرور داشته باشید.

 

 

بهترین منابع شیمی کنکور 1401

 

در قسمت قبل کتابی را به عنوان بهترین منابع شیمی کنکور 1401 به شما عزیزان نشان دادیم. حال بیایید کمی در رابطه با شیوه ی مطالعه ی آن آشنا شویم. شما زیست را چطور می خوانید؟ برای یادگیری فرمول های شیمیایی توصیه می کنیم که حتما آن ها را روی یک کاغذ بنویسید و به دیوار اتاق خود بچسبانید تا هر روز آن ها را ببینید. حفظ بودن جدول مندلیف کمک بزرگی به شما خواهد کرد. سعی کنید با روش هایی که وجود دارد آن را حفظ کنید. برای درس شیمی کتاب تست کنکور تجربی 1401، مبتکران گزینه ی خیلی خوبی می تواند باشد. حتما هر شب از آن چند تست حل کنید و سوالات را مورد تحلیل قرار دهید. هر چند وقت یک بار به مطالب قبلی بازگردید و مطالب را یک نگاهی بیندازید تا مطالب را فراموش نکنید. با برنامه پیش بروید و موفق شوید.

 

 

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها

 

موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی خود را مبنی بر گام با پشتوانه سال ها سابقه به اتمام رسانده است. این برنامه شامل برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه قوی ترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع و همینطور برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و متقاضیان کنکور در کمتر از یکسال است.

 

این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فاروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

 

اگر همه منابع کنکور تجربی را از یک ناشر تهیه کنم، اشکالی دارد؟

از نظر بسیاری از مشاوران خبره چنین کاری غلط است و بهتر است که گلچینی از بهترین منابع را تهیه کرد. ممکن است انتشارات گاج در یک سری کتاب ها خیلی خوب باشد ولی در یک سری دیگر از کتابها بسیار ناقص و بد باشد.

بهترین کتاب زیست کنکور کدام است؟

کاملاً بستگی به سطح علمی دانش آموز دارد. در این مقاله بهترین کتاب تست زیست را برای همه سطح ها معرفی کرده ایم. ضمن این که نظر مشاور خود را نیز حتما بپرسید.

برچسب ها