فاروس logo

معرفی منابع کنکور انسانی 1401

معرفی منابع کنکور انسانی 1401

معرفی منابع کنکور انسانی 1401

معرفی منابع کنکور انسانی 1401

 

درباره منابع کنکور انسانی چه می دانید؟ داوطلبان کنکور انسانی باید دروس عمومی و تخصصی را برای کنکور 1401 مطالعه کنند. هر کدام از این دروس عمومی و تخصصی دارای ضریب مختلفی هستند و هر کدام از آن‌ ها منابع مختلفی برای مطالعه دارند. منابع کنکور انسانی 1401 مشخص می‌کند که داوطلبان باید چه درس‌ ها و کتاب‌ هایی را برای کنکور مطالعه کنند. داوطلبان باید قبل از برنامه‌ ریزی برای کنکور، منابع کنکور را بدانند و با توجه به منابع خود را برای کنکور آماده کنند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مقاله فاروس طاها به سراغ معرفی منابع کنکور انسانی 1401 برویم و منابع این کنکور را به داوطلبان گروه انسانی معرفی کنیم.

 

بهترین کتاب های کنکور انسانی

  

کنکور انسانی >>> یکی از پر متقاضی ترین رشته ها در بین گروه های آزمایشی کنکور سراسری است. داوطلبان متقاضی این رشته به دنبال قبولی در رشته های پرطرفداری مانند حقوق، روانشناسی، مدیریت و … هستند. گروه آزمایشی انسانی دارای 5 زیر گروه است که ضرایب دروس در هر زیر گروه  متفاوت می باشد. متقاضیان کنکور انسانی به دلیل تفاوت ضرایب دروس در هریک از این زیر گروه ها، به ضرایب دروس زیر گروه مورد علاقه خود توجه نموده. سپس بر اساس آن برنامه ریزی خود را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب یعنی قبولی در رشته مورد علاقه دست یابند.یکی از مهم ترین آیتم ها برای برنامه ریزی کنکور انتخاب منابع است. امروزه با حجم بسیاری از منابع در بازار روبرو هستیم که سبب ایجاد گمراهی برای داوطلبان کنکوری می شود.

 

بهترین کتاب جامعه شناسی کنکور

 

داوطلبان باید در کنکور انسانی به سوالات دو دفترچه عمومی و تخصصی پاسخ دهند. دفترچه شماره 1 یا دفترچه عمومی شامل درس‌ های عمومی ادبیات فارسی، عربی، دین و زندگی و زبان انگلیسی است. هر درس در کنکور سراسری دارای 25 سوال است. داوطلبان باید به 100 سوال این دفترچه در مدت زمان 75 دقیقه پاسخ دهند. دفترچه شماره 2 یا دفترچه تخصصی شامل 8 درس تخصصی است. داوطلبان باید به سوالات درس ‌های ریاضی، اقتصاد، ادبیات فارسی، عربی، تاریخ و جغرافیا، علوم اجتماعی، فلسفه و منطق و روانشناسی پاسخ دهند. دفترچه شماره 2 شامل 180 سوال است و داوطلبان باید در مدت زمان 165 دقیقه به سوالات این درس پاسخ دهند.

 

🔴 بهترین کتاب جامعه شناسی کنکور را تهیه کنید و قوی شدن در این درس رتبه بهتری در کنکور کسب کنید.🔴

 

 

منابع کنکور انسانی 1401 سازمان سنجش

  

سازمان سنجش هر سال در اطلاعیه ای منابع دروس عمومی و اختصاصی داوطلبان کنکور سراسری را که شامل: سر فصل های دروس کنکور (کتب درسی مشخص شده از طرف آموزش و پرورش) و سال چاپ آن ها می باشد را اعلام می کند. معرفی منابع کنکور انسانی 1401 به شرح زیر می باشد:

   


  

دروس عمومی کنکور انسانی

  

1. زبان و ادبیات فارسی

  

  

2. عربی

  

  

3. فرهنگ و معارف اسلامی

  

  

4. زبان انگلیسی

  

   


  

دروس تخصصی

  

  

  

برای آگاهی از بودجه بندی دقیق منابع کنکور انسانی 1401، می توانید از طریق شماره زیر با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

مشاوره منابع کنکور انسانی فاروس طاها

  

در زمینه انتخاب و مطالعه منابع کنکور سراسری، اولویت با کتاب های درسی است و باید هر داوطلب پس از مطالعه و تسلط بر کتب درسی، به کتاب های کمک آموزشی و تستی روی بیاورد. همچنین، اگر یکی از کتاب های کمک آموزشی در هر درس را دارید نیاز به تهیه منابع دیگر نیست. بنابراین توصیه می شود که فقط یک منبع را تهیه کرده و روی آن تسلط یابید. زیرا تعدد منابع ممکن است در ابتدای مسیر باعث اطمینان خاطر داوطلب شود. اما پس از گذشت زمانی هر چند کوتاه باعث ایجاد سردرگمی در فرد می شود. کثرت در انتخاب و تهیه منابع کمک آموزشی و تستی تنها باعث افزایش استرس و اضطراب در فرد می شود.

  

آیا قبولی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی 1401 از الان امکان پذیر است؟ 💪💯

  

تجربه ما ثابت کرده از همین الان نیز می توانید در رشته های علوم پزشکی کنکور 1401 به موفقیت برسید. تنها کافیست انتخاب کنید که درس بخوانید. گام های برنامه ریزی موسسه فاروس طاها ‏که مشاورین ما پس از سال ها تجربه آن را کامل کرده اند. تمامی برنامه ها دانش آموز را به آمادگی کامل برای کنکور سراسری رسانده و گام ها و ساعات مطالعاتی در هر ‏مرحله با جزئیات برنامه ریزی شده و شامل موارد زیر می شود:

  

 

هر یک از این طرح ها به همراه امکانات زیر خواهد بود:

 

 

برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافیست. مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

 

  

سوالات متداول منابع کنکور انسانی 1401

  


✔️ برای اطلاع از لیست بهترین منابع انسانی کنکور 1401 به کجا باید مراجعه شود؟


با بررسی کتاب های انتشارات مختلف و نظرسنجی از داوطلبان کنکور سال های گذشته. کامل ترین منابع کنکور انسانی را در این مقاله فاروس طاها در اختیار متقاضیان عزیز قرار داده ایم.


✔️ طراحان سوالات کنکور انسانی از چه منابعی استفاده می کنند؟


از منابعی که سازمان سنجش معرفی می کند که لیست منابع معرفی شده توسط سازمان سنجش در این مقاله ارائه شده است.

  

برچسب ها