فاروس logo

ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد | فاروس طاها

ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد | فاروس طاها

ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد | فاروس طاها

ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد

 

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد به بحث بپردازیم. متقاضیان به منظور اعلام آمادگی برای تحصیل در رشته محل قبولی خود، باید از ساعت 14 روز یکشنبه 4 مهر به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و سپس فرم ها و مراحل اعلام آمادگی این ثبت نام را پشت سر گذارند. در ادامه به بررسی جامع تر این موضوع می پردازیم. لطفا تا پایان همراه ما باشید.

 

ذخیره دانشگاه آزاد

 

سنجش و پذیرش از متقاضیان قبولی برای تحصیل در رشته محل قبولی ذخیره، ثبت نام به عمل می آورد. ثبت نام قبولی ها به صورت اینترنتی و از طریق سایت  azmoon.org  انجام می شود. داوطلبان ضمن آشنایی با نحوه ثبت نام این مرحله می توانند نسبت به اعلام آمادگی خود برای تحصیل و پذیرش در رشته محل قبولی ذخیره اقدام کنند. بر این اساس کلیه متقاضیان قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 1400، باید در مهلت قانونی ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده. سپس فرم اینترنتی اعلام آمادگی را تکمیل نمایند. امسال نیز مانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این مرحله به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه آزاد انجام می گیرد.

 

جواب ذخیره های دانشگاه آزاد

 

داوطلبانی که در کارنامه نتایج خود با کلمه ذخیره روبه رو شدند، در صورت علاقه به تحصیل در آن رشته محل باید فرم اعلام آمادگی را تکمیل کنند. این فرم به منظور تشخیص متقاضیان قبولی در کد رشته محل مربوطه می باشد. همچنین، گزینش بالاترین تراز ها از میان متقاضیان نیز بر اساس همین فرم است. تا ظرفیت باقی مانده هر رشته محل دانشگاه آزاد از این طریق تکمیل شود. امسال افرادی که به عنوان قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد  اعلام شدند از روز یکشنیه 4 مهر لغایت روز شنبه 10 مهر فرصت دارند. به سایت azmoon.org مراجعه کرده و از طریق لینک مربوطه فرم اعلام آمادگی تحصیل در رشته محل قبولی دخیره دانشگاه آزاد 1400 را تکمیل کنند.

  

 

تعداد ذخیره های دانشگاه آزاد

  

تعداد ذخیره های دانشگاه آزاد چقدر اشت؟ با توجه به اینترنتی بودن اعلام آمادگی تحصیل در رشته محل قبولی، داوطلبان باید مراحل این فرایند را مورد بررسی قرار داده. سپس فرم اعلام آمادگی را در سایت دانشگاه آزاد تکمیل نمایند. تا ظرفیت دانشگاه محل قبولی مورد بررسی قرار گرفته شود. سپس بر اساس بالاترین تراز، نتایج این مرحله اعلام گردد.

  


 

azmoon.org دانشگاه آزاد

 

 

  

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره های دانشگاه آزاد

  

اعلام نتایج برای آن دسته از متقاضیان قبولی که فرم اعلام آمادگی را در سایت سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.org تکمیل کردند. چند روز پس از اتمام مهلت تکمیل فرم توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود. نتایج ذخیره دانشگاه ازاد 1400 اعلام شده است. سنجش و پذیرش برای آن دسته از داوطلبانی که به عنوان ذخیره این دانشگاه معرفی شدند. امکان تکمیل فرم اعلام آمادگی ثبت نام در دانشگاه قبولی ذخیره را مهیا نموده. بنابراین، علاقه مندان می توانند پس از مطالعه اطلاعیه راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان. در مهلت مقرر به سایت دانشگاه ازاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و اقدام به تکمیل فرم های لازمه نمایند.

  

داوطلبان به منظور بررسی وضعیت پذیرش خود در دانشگاه مذکور باید در تاریخ اعلام شده مجددا به سامانه azmoon.org مراجعه نموده. سپس نتایج قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد را به صورت اینترنتی مشاهده نمایند. اسامی اعلام شده در این سایت از بالاترین ترازها مطابق ظرفیت خالی دانشگاه قبولی نتایج اعلام می شود.

  

  

نحوه مشاهده نتایج ذخیره دانشگاه آزاد

  

داوطلبانی که در کارنامه نهایی آن ها عبارت ذخیره درج شده است. به منظور اطلاع از وضعیت پذیرش خود در دانشگاه مذکور، باید طبق برنامه زمانی سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org  مراجعه کرده. سپس با وارد کردن اطلاعات خواسته جواب این مرحله را مشاهده نمایند.

   


  

مراحل مشاهده نتایج

  

  

☎️ جهت ارتباط با مشاوران فاروس طاها با این شماره تماس بگیرید. تلفن : 09120981385 ☎️

  

قبولی تضمینی کنکور پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی فاروس طاها

  

قبولی تضمینی کنکور پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی با فاروس طاها💯. این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. 👩‍⚕️ با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین، می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فارروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید. برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافی است. مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

 

 

سوالات متداول

  


✔️ فرم اعلام آمادگی قبولی ذخیره دانشگاه آزاد به چه صورت تکمیل می شود؟


فرم اعلام آمادگی ذخیره دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی تکمیل می شود.


✔️ آیا همه متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد می توانند فرم اعلام آمادگی را تکمیل کنند؟


مطابق متن مقاله، تنها داوطلبانی می توانند نسبت به تکمیل این فرم اقدام کنند که در کارنامه اعلام نتایج دانشگاه آزاد خود، به عنوان قبولی ذخیره اعلام شده باشند.


✔️ متقاضیان برای تکمیل فرم اعلام آمادگی قبولی چه زمانی باید مراجعه کنند؟


معمولا چند روز پس از اعلام نتایج نهایی لینک ثبت نام قبولی های ذخیره فعال می گردد.


✔️ در اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد چه افرادی شانس قبولی بالاتری دارند؟


داوطلبانی که با توجه به توضیحات کارنامه کنکور سراسری دارای تراز بالاتری در بین قبولی های ذخیره هستند. شانس بالاتری برای پذیرفته شدن در این مرحله انتخاب رشته خواهند داشت.


✔️ انتخاب رشته ذخیره دانشگاه آزاد همان تکمیل ظرفیت است؟


انتخاب رشته ذخیره مختص داوطلبانی است که در کارنامه نهایی آن ها عنوان ذخیره درج شده است.

  

 

برچسب ها